نمایندگی صندلی بادی کودک

صندلی بادی کودک را از نمایندگی رسمی در ایران خریداری نمایید تلفن پشتیبانی 03134482287

نمایندگی صندلی بادی کودک

صندلی بادی کودک را از نمایندگی رسمی در ایران خریداری نمایید تلفن پشتیبانی 03134482287

  • ۰
  • ۰

صندلی بادی کودک ارزان را از فروشگاه اینترنتی پارس تینا خریداری نمایید خرید اینترنتی صندلی بادی کودک طرح انگری بردز با قیمت ارزان نسبت به فروشگاه های دیگر ، اگر به دنبال هدیه ای خوب برای کودکتان هستید خرید اینترنتی صندلی بادی طرح پرندگان خشمگین را به شما پیشنهاد می دهیم صندلی بادی کودک خود را با هر طرحی که مد نظر داشته باشید در فروشگاه اینترنتی پارس تینا می توانید خریداری نمایید . صندلی کودک به تازگی مدل های جدیدی را وارد بازار کرده است که مد بادی آن از استقبال زیادی برخوردار شده که می توانید به صورت مستقیم از همین فروشگاه خریداری نمایید.

روش سفارش صندلی بادی کودک با تلمبه رایگان :

فروش صندلی بادی کودک با تلمبه رایگان و قیمت ارزان از فروشگاه اینترنتی پارس تینا برای خرید می توانید به سایت پارس تینا مراجعه و یا با شماره تلفن 03134482287 تماس حاصل فرمایید.

خرید صندلی بادی کودک طرح دار زیبا با طرح های متنوع صندلی بادی کودک وسیله ای جدید، فانتزی و بسیار دوست داشتنی و در عین حال فوق العاده مقاوم برای کودک دلبند شما می باشد. این صندلی در طرح های مختلف تولید و عرضه شده است و ظاهر زیبای آن باعث خواهد شد کودک شما ساعت ها بر روی آن نشسته و سرگرم باشد! مقاومت این صندلی تا وزنی حدود 100 کیلوگرم می باشد. در کنار این محصول یک تلمبه جهت باد زدن صندلی به صورت هدیه ارسال خواهد شد. برای خرید صندلی بادی کودکانه کافیست روی دکمه خرید پستی کلیک کنید و سفارش خود را در فروشگاه اینترنتی پارس تینا ثبت نمایید.



صندلی بادی کودک



صندلی بادی برای کودک



قیمت با گارانتی 24000 تومان

  • ۹۴/۰۴/۲۸
  • صندلی بادی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی