نمایندگی صندلی بادی کودک

صندلی بادی کودک را از نمایندگی رسمی در ایران خریداری نمایید تلفن پشتیبانی 03134482287

نمایندگی صندلی بادی کودک

صندلی بادی کودک را از نمایندگی رسمی در ایران خریداری نمایید تلفن پشتیبانی 03134482287

  • ۰
  • ۰

انواع صندلی بادی کودک خرید اینترنتی صندلی بادی کودک طرح توپ فقط 24 هزار تومان صندلی بادی کودک طرح توپ چهل تکه با قیمت ارزان مبل بادی طرح توپ یک نفره از محصولات جذاب و ورزشی برای کودکان و نوجوانان که ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح چرم بوده و از طراحی توپ فوتبال در آن استفاده شده است. این مبل به دلیل داشتن وزن بسیار مناسب قابل حمل و نقل و استفاده در هر مکانی می باشد. ابعاد در نظر گرفته برای آن معادل (طول: 114 سانتی متر، عرض: 112 سانتی متر، ارتفاع: 71 سانتی متر) بوده و تا وزن 120 کیلوگرم تحمل وزن دارد.

صندلی بادی کودک طرح توپ

قیمت با گارانتی 24000 تومان



صندلی بادی کودک طرح قورباغه عرضه شده در فروشگاه اینترنتی پارس تینا مبل بادی کودک با طرح های مختلف ، جغد ، قورباغه ، میمون ، خرس ، در رنگهای متنوع مناسب با سلیقه کودکان زیر 5 سال ، امکان تک فروشی و پخش عمده به فروشگاه های اسباب بازی فروش در سراسر کشور.این مبل بادی از شاد ترین و زیبا ترین محصولات موجود و تولید شده برای کودکان است که می تواند هدیه فوق العاده ای برایشان باشد. این مبل بادی به دلیل استفاده از رنگ های شاد و زنده بیش از محصولات دیگر مناسب استفاده کودکان می باشد و از این نظر نظر آنها را به سوی خود جلب می کند. علاوه بر این وزن کالا بسیار کم است تا موجب خستگی آنها نشود.
صندلی بادی کودک طرح قوراغه

قیمت با گارانتی 24000 تومان


  • ۹۴/۰۴/۲۸
  • صندلی بادی

نظرات (۱)

من صندلی توپی میخواستم ولی  نمیتونم سفارش بدم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی